19 okt. - Move it

- Fuck for skriva om detta inlägg då jag glömde spara -
 
Jahapp.. Fått i mig en lte wirre-pirre.
Känner att livet leker rätt reko för tillfället.
 
Johanna sover på soffan.
Hon är trött efter har varit barnvakt åt två flickor (1,5 och 4?) i 48 timmar.
Junibacken, Astrid Lindgrens värld var lyckad idag.
 
Mazdan är såld.
Ny ägare i Örebro.
Men innan hon blev de så fick hon en makeover; Militär grön.
 
 
Fick även uppleva ett magic moment då det spred sig en doft av nybilskänsla då mätaren slog runt.
10.000 garanterade mil.
 
 
Annars så har man sålt lyan.
Flyttar ut om två veckor.
Får se om man hittar nått nytt.
 
Har vart på 15 visningar.
1 riktigt bra men sprang i väg i pris.
2,2 miljoner för en liten tvåa, som visst var perfekt.
Imorgon väntas fler visningar.
 
 
 Hayabusans statur: Avställd för säsgongen.
 
Bild tagen av Bengt.
 
Min ford Thunderbird's status: Avställd.
Den står nu i ett kärnvapen säkert föråd i Kolsva.
Om det blir krig håller iaf bilen ;)
 
 

Jag har även investerat pengar på en action kamera.
GoPro Hero 3 Silver.
Så ska bara få igång redigeringen.
Har provar lite  på både busan och åskfågeln.
 
 
 
Jag vart ju bilös i ett par dagar innan jag hitta min nuvarande bil
 
 
Opel Omega 2,0 - 1989
Skattad och besiktad till december 2014.
Kamrem, oljor, bromsa, stötdämpare bytt iår.
Vinter däck. Ska användas flitigt!
 
Mer då?
 
Brölop om en vecka. Ska bli trevligt.
 
34 dagar kvar till Thailand.
Värme och allt där till.
Bangkok och HuaHin.
 
Avslutar detta inlägg med en bild:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Julia är 3 ;)
Va fina bilder du har hittat ^^

2013-10-30 @ 08:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0