8 maj.- Tappert försök

TJÄÄÄNA!
 
Idag blev de grillning på baksidan. Trevlans.
En rom och cola var jag faktiskt värd.
 
Detta är ett tappert försök att komma igång med bloggandet igen.
Eller nått.
 
Just nu lyder Pearl Jam - Alive ur högtalarna . den känns sommar på nått sätt.
 
Vad har hänt sen sist?
Jo jag tog 1 klass x2000 ner till Götet där Tobias farsa hämta upp mig och skjutsa ut mig till Ockerö.
Jag skulle nämnligen bli ägare av en av mina drömmars drömm hoj.
 
Suzuki Gsx-r 1300 Hayabusa 1999
Ståluomspunna bromsslangar. Vågigabromskivor fram.
Yashimura helsystem. Kn filter. Öhlindämpare.
Perfekt i mina ögon. Vilken misil
 
 
Näst intill redo för avfärd mot Estockholmo.
 
 
Höghastighetsraket var namnet. Inte vågat "push it to the limit" än :)
 
 
En tur på bulten har de blivigt av iaf. Fotograf Bengt. 1 maj
 
 
Sen har jag och farsat vart nere en sväng för att hälsa på lill syrran. Systeryster.
Det var kort och intensvit, men trevligt. En liten tur på stan. Träffa Adriaan och hans farsa och hans farsas fru och åt gott.
Flow var lika gla som vanligt ;-)
 
 
Det vart även en sväng in på bier festival in Leuven, Zythos.
Drack en del go öl och farsan kan nog bara hålla med.
 
 
En av favoriterna var denna men tror inte det går att få tag i den här hemma:
 
 
Syrran vann såklart en flara åt oss.
 
Väl hemkommer åkte skäggtrimmern fram. Usch va man såg ut. hehe.
 
Har även hunnit med en klassåterträff i helgen som var.
Ganska dålig uppslutning. Men de va trevligt ändå så att säga.
 
Jonne - Ann-marie - Annakarin - Lindskog - Jenny O - Sandberg och Jag.
 
Ska se till att tukta min hoj en del i sommar.
Den är så himmla härligt att åka på. Bara att veta att pulvret finns där efter behov - är skönt. :-)
 
 
De händer väll lite mer saker här över så.... jag ska försöka hålla bloggen vi liv.
 
MORS så länge!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0