18 jul. - Big wheels rollin'

Jobbvecka med 12 timmars dagar, men det är inte de jag tänkte skriva om här.
 
Power Big Meet 2013.
Blev upphämtad av Jonne & Atilla i hans Amazon.
Den var klar för besiktning. Åkte till Jonas. Gick hyfsat. Några 2or.
Men de hindrade oss inte att dra iväg mot Västerås. Solig torsdag.
 
Hämtade upp raggaren i Solna och skotta iväg på slutdestinationen.
Tält+kudde+filt+tandborste, vad kan man mer begära, jo öl så klart. :)
 
 
 
Micke fixade virre och Atilla körde bra.
Motte upp Tobias och hans tjej på lugna campingen "herrgården".
Batalade och slog upp tält.
 
Sen drog vi ut på stan.
Fastnade tydligen på en bild @raggarbilsson
 
 
Dagen efter tog jag lite sovmorgon. Vissa var morgonpigga.
Käka frukostbuffe. Sen drog vi ut på fältet.
Massvis med fina bilar. Saknar min gamle caddy när jag hitta denna 59a cupe':
 
 

Vi vandrade runt med Gotlänningarna.
Binge, Anna, Esse, Johnny som bode på en annan camping.
 
Eftersom Anna hade fyllt år så ville hon flyga helikopeter.
Men ville inte flyga själv så Jonne pröjsade halva min helikopter tur.
Var en mäktigt upplevelse.
 
 
Allt blir så smått!
 
 
När vi skulle iväg sen så gick rattstången av på Atillas amazon.
Vi lånades Esses Cadillac 78a för att leta rätt på lite bultar och sånt för att få den i bruk igen.
Gick bra. Men det blev Cadillac på crousingen sen.
Jag satt mestadels i skuffen och spanade in alla bilar. Mycket fint att titta på.
Tog det ganska lugnt då dagen efter skulle resultera i packa saker och dra till Gotland
 
Dagen efter var man ju seg men mådde riktigt bra efter en dusch frukost och borstat tänderna. :-)
 
Eftersom grabbarna skulle stanna yttligare en natt så tog jag tåget hem till Stockholm.
På vägen hem fick jag ett samtal att en kille tog mitt bud på en bil som jag lagt.
 
Trevligt värre
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0