24 nov. - Inte 25 längre

Vaknade vid sju i morse av morgonsång ala ja må han leva, by Johanna.
Macka med ägg och kaffe. Fick även ett paket. Skägg-balsam då jag inte rakat mig på länge.
Har kanske nått bristninggränsen där. + tigerbalsam.

Kom till Jobbet i min nya bil som jag inte skrivit om än.
Bäddar in lite fakta kort.

Byte min 523 mot en 318is Coupe.
Kanske inte det bästa bytet. Men har faktiskt nå hat-kärlek till bilen.
Får se hur de går.


mot


Kom till Jobbet. Fick lite gratulatiner.
Farsan tittade förbi en sväng. (/89/)



Fick bilen inslaget. Skön och slapp dag. Käka kina mat till lunch.

På kvällen kom jag hem.
Johanna hade städat upp hela lägenheten och laget jätte go mat.
Oxfile' med potatisgratäng. MUMS.
Fick mer presenter. En jätte fin tavla som berörde.
Fick även en Fuju digitalkamera av Johanna och hennes mor.

Jätte glader.
Lite facebook gratulationer med, orkarde där emot inte svara på några.
Åkte förbi Stadium och köpte en vinterjacka.

Är nöjd med min födelsedag.
Ska ju ut på Grill på söndag och fira lite mer.
Tack mor och far för utemöblerna.

:-)

kort och gott är man ju inte 25 längre, trötter.

Kommentarer
Postat av: Johanna

2011-11-25 @ 13:21:01
URL: http://ochsenare.blogspot.com
Postat av: Johanna H

Allt för dig mitt hjärta.

Jag hoppas verkligen du är nöjd med din födelsedag.

Jag älskar dig så mycket min vän.

och tack för allt du gjort idag.

2011-11-25 @ 13:22:00
URL: http://ochsenare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0