8 maj. - för-sommar

Ja idag känns det som det var försmak på sommaren.
Har blivigt en hel del kladd-i-lack, vilket är skönt, ner-cabbat.

Fikat - glass - latte - öl - koh pan yang - cadillac - hoj - sol - rock n roll - vänner- thor

så kan man ju sammafatta helge om man vill.

Golfen vart såld till slut.
Den kommer saknas lite ändå tror jag.
Hade den ju nästan i ett (halv)år. ;-)


sista synen av goffen

När jag och farsan satt och fikade i solen
fick jag påhälsning av denna lilla krabat


För er som inte ser är det en liten nykelpiga som hette Leffe.

Nu är jag inte ensam i bekantskapskretsen som kör cadillac.
Bogen hade köpt en cadillac 62a, tuff



Jag har snart åkt cadillac i hundra mil på tre veckor.
Vill inte räkna på all soppa den har törstat i sig.
Men lek med den inte allt för omöjliga tanken att den
nu skulle dra 2 liter per mil och nuvarande soppa pris på 14.48
så 2600 *poff* borta. hehe,

men det är värt varenda krona. ;-)


avslutar med en bild som man
kan i fråga sätta markfrigången på. Att folk inte är mer rädda om sina bilar!


Kommentarer
Postat av: johanna H

han kanske ville att den skulle se sänkt ut ;)

2011-05-12 @ 15:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0