21 maj. - Wirreprov

Igår jobbade jag fredag i vanlig ordning.
Efter jobbet tog jag en lång promenad hem till farsan.
Var ju dax för whiskyprovning med farsan och Åke. Trevlans!



Jag märkte att när man går istället för ta bilen så ser man mer
än vanligt. Detta hittade jag på västerbron. Konstverk?



Även denna båt som gjort sitt nere vid södermälarstrand



Men åter till Whiskyn.
9 olika sorter. Beskrivas med.
Doft, smak, färg, omdömme och gissa på ursprungsland.
Vinnaren var, mycket knapp men ändå vinnare: Talisker



Även om min favorit var bowmoren som jag lyckades
gissar rätt på allt. Nykärad eka!

Sen bjöd jag på min hembryggda ale.
Det kanske inte var någon favorit. För mycket kolsyra.



får se vad som händer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Lippe

Haha! Pratade med "tjärade fadern" efter att ni åkt! Han tyckte det varit trevligt!

Och du, låsen: http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=de_lovar_evig_trohet_med_ett_hanglas_pa_vasterbron&videoid=878606



Kram

2011-05-21 @ 13:30:38
URL: http://hrifrnochvidare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0