12 maj. - Black devil

Jag börjar mer och mer känna mig säker på cykeln.
Vilket är bra.
MEN...det finns alltid ett men.
Jag känner att ibland kör man som man inte borde.
Inte osäkert men ändå olagligt.
Till exempel man kör mellan bilar då det är kö.
Men till skillnad mot andra motorcyklister så kör man
med huvudet, lugnt.

För ett par veckor sedan så försökte ju piggelina sno min hoj, sviningt värre.
Idag var det en annan som va på hojem, Sven svinkuk.
Med en borste mellan skinkorna.
Bildbevis:







På lördag sticker Johanna till London, hoppas hon får det super skoj!






Kommentarer
Postat av: Johanna H

Vilken läskig gubbe :P

Varför har ni ens sånna på jobbet?



Tack hjärtat ^^

Det kommer jag nog ha.

2011-05-13 @ 10:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0