21 jul. - skjuttiokommanollfem

Förra årets mål uppnått på ganska kort tid. Känns skönt.

Igår var det fint väder. Mc väder.
Efter jobbet blev det en sväng på "slingerbulten".
Sk. olycksdrabbad mc väg. Tyvärr.
Men ack så kul. Även i mitt tempo.
Onsdagar brukar vara många hojar ute där
och även kameramän som står och fotar.

Denna gång som motsats till vanligheten fastnade jag på ett
par bilder. Vilket gjorde mig glad.
Här kommer två bilder av Bengt Asplund





Samt en utav Firefish.se



Det tackar vi för!

Sen vill jag skänka en tanke till 22-åringen som igår körde ihjäl sig.
Tragiskt när man har hela livet framför sig.
Men man är inte odödlig på en hoj i 250 blås. Tur att flickan
bakpå överlevde.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13354054.ab

Imorgon kommer syrran hem till Sverige.
Nu ska de käkas gräddstuvad pyttipanna med ägg, mums!



Kommentarer
Postat av: Johanna H

fotnot:

Jag lagade middagen och jag var jätte duktig :O

Mitt ägg var faktiskt mycket vackert tyckte jag :)

Give me some credit!. ;)

Kram

2011-07-28 @ 23:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0