20 jul. - Update

Vad har hänt på sistone då?

Tillbaka på jobbet.
Går rätt bra. Lite lugnare än vanligt men går ju döda tiden än då.

Golfen är såld för mer än va jag köpte den för.
Jag är ju inte 18 längre och tycker det är underbart att åka lågt och stötigt.

Istället blev det åka ner till Ronneby och införskaffa sig en
BMW 523 E39 -1996
Gått över 40.000 mil men är välservad.
En välfungerande dubbel AC. Farthållare
aluminiumfälgar. Elhissar. Elspeglar.
Larm. Dragkrok. Stereo. Airbag. Motor & coupe värmare.
anit-sladd (va de nu ska va bra för mig)
Pris: Bra.



För att vara en ganska tungbil med en rak sexa på 2,5 Liter så
är jag grymt imponerande att det gick att köra på 0,6 liter/milen.
Xenon konvertering + toning här näst?

Mer då?

Ja hojen skulle behöva lite kärlek.
Xenonkonverterades. Blev riktigt bra om jag får säga de själv.



Snart är det helg igen.

Hoppas få åka något i morsans båt innan sommaren är slut.

Kommentarer
Postat av: Lippe

Ring din mammma!!! Klart grabben ska åka båt!!! ;)

2011-07-21 @ 21:49:21
URL: http://hrifrnochvidare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0