2 jan. - 2011 [Lagrande turismo]

Ja man har blivigt lite nörd på GT5
Här är lite resultat:


Drifting Mustang


Snölek med Lancia Delta Integrale


Bergsbestigning brett med min stukade Silvian S15


Den rätta looken på en Dodge


Snarlik min gamla Evo (samma trim ca 310 hk)


Detalj bild på min E60 M5 - Nu med kolfiberhuv


M5an i sin hel het. Svart BBS Challage fälgar och nerskruvade coilovers!


Nissan S15 nattkörning innan omlackningen


Motorn på go-karten - snygga detaljer för att vara spel


Snartlik min gamla celica fast min var ju inte så blank


Nissan Sileighty, tror det är motsvarigheten till 200 sx s13 i Sverige?


Första bilden jag tog på en vilt åkande m3 e90...inte dumt alls.


Avslutar med en till bild på evo1an...


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja grattis då :P



Men nu blir det fan spel stopp för mig.

Jag blir dum i huvudet och tappar greppet om verkligheten.



;)

2011-01-02 @ 23:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0