29 aug. - Sommarn är snart gången

Det känns att hösten är på ingång.
Det börjar bli kallare på kvällarna nu.

Idag var det jobb, stressigt som det var tog jag hojen.
Fick senare ett telefon samtal från okq8a i Fruängen ang.
min bil hade tjuvtankat på deras mack.
FUCK, tänkte jag.

Det visar sig senare vara några som snott mina skyltar på bilen.
Vandaler, skulle helt ärligt skada människor för folk som inte kan skilja på ditt eller mitt.
Polis anmält är de och har fått "tillfälliga plåtar" för tillfället.

I fredags var det Street race, Stockholm open.
Såg inte så många repor, men det var trevligt ändå.

Lördagen så var det bröloppskörning med cadillacen.
Var trevligt och enkelt.





Efteråt drog jag och Johanna till Västerås.
Tog en fika med Johannas bästa tjejpolare som precis vart nyinflyttad där.
Jag köpte en leksak.

En minimoto Banshee Shoo.
11 hästars vattenkyld 2taktare. Slicks och omdrevad.
Går som skjutton.





Imorgon har jag vart på jobbet ett år, kanske borde firas ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0