9 sep. - Insane

Ja.
Idag har man jobbat.
Hinner inte vara på jobbet mer än någon timme då de kommer en tjej och frågar efter Johan.
Det är ju ja svarar jag.
- Jag har tyvärr kört omkull din hoj.

En klump i magen. Håller i hela dagen tills jag snackar med Chefen (som kan vara riktigt barsk) som går in och snackar med henne. Det hela löser vi genom att vi drar in försäkringsbolaget i de hela.
Styrkronan sned bland annat.

Men säsongen är snart över, hade kanske kört en månad till men men.

Det roliga idag är väll att jag fått börja övningsköra lite:




Kul Kul
Nästa vecka är det ju utbildning.
Ska se till att inte lyckats med detta:



Hehe...
Aja...
Man får se frammåt...typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0