18 maj. - Tjuvtumult

"Inge kul då folk inte kan skilja på ditt eller mitt"

Idag är det tisdag, dagen efter måndag och före onsdag.
En helt vanlig dag. Kanske dagen då jag verkligen ser fram emot att se slutet i lägnhetsrenoveringen.
Ska bli såå sweet att få komma hem igen.

Har nu i morse läst ut en bok (ja jag vet att det inte är så ofta)
Parasiten med Fredrik Ljung



Kan helt klart säga att jag är nöjd med den.
Antar att det är min nich när det gäller böker.
Den var inte lika bra som snabba cash.
Andra sidan så var det här Fredriks första bok så ser man det från
den vinkeln var den ritkgit lyckad.
Boken var väldigt djup och mörk, men det gav en bara en tankeställare.
En tankeställare på hur de kan vara att vara framgångsrik och samtidigt
ha en dålig bakgrund som ligger och skaver tills man försöker hitta
genvägar och allt, precis allt går utför.

Den får fyra (#)(#)(#)(#)( ) av fem möjliga. :)

Snart är det helg och då bär det av mot Åland, hoppas vädret håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0