9 mar. - Fungus Kitchen

09:34

Vi försöker igen.

Lördagmorgon, ledig.
Danne och hans kusin satte igång med en make-over av mitt kök.


här ryker väggen och så här ser köket ut efter att golvet primats och spacklats:



Så nu är det riktigt compact living.

Jobb då?
Först och främst vill jag gratulera Johanna som fått jobb.
Inte riktigt förstått vad det är. Men hon börjar vid nio i södertälje åt astra senica (?)
för academic work, gör något med permar och visitkort samt kommer få redigera.
Mitt jobb då?
Ja i fredags fick jag tjuvköra i trafiken, tre gånger.
Riktigt skoj.

I förgår så var jag, Johanna, Christine och Eva på bio och såg
Alice i underlandet. Bra film MED tim burton anda, helt klart.

Bilar då?
Ja den eviga valsen. Snart uppe i 40 ekipage.
Fiaten är såld och ska fraktas ner till Jönköping på fredag morgon och jag flyger hem.

Hoppas att få ordning på köket snart i stil med:



Japp
Sen svaret på vad som krävs för ett påfyllnadsrör till en dunk ska få anses som ett påfyllnadsrör.
¤ Hela röret skall tillverkas av ett långt hål, omgivet av stål eller plast omkring kärnan av hålet
¤ Hela röret måste bestå av hål i hela dess längd, hålet skall dessutom vara lika långt som röret.
¤ Inre diameter av röret får inte vara större än yttre diameter, annars hamnar hålet på utsidan.

Med det vill jag tacka för mig. På återseende!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0