29 mar. - Vete

Måndag morgon. trött är bara förnamnet.
Vad har hänt?

Köket börjar likna något nu, känns skönt. Ska förbi ikea idag.
I lördags vart det utgång även om det inte var tänkt så.
Jag raoli rebecca johanna och danne. Var trevligt.

I fredags så inhandlade jag nya fälgar till 540n:


blir nog bra när de är på plats
Man blir ju sugen på att göra detta med 15 tummarna



Jag har nu bokat tid hos putte för byte av de bakre främre länkarmarna på mazdan.
Tycker ändå att det är en ganska tuff modell. Skulle dock behöva en titt hur de dragit elen till
högtalarna i bilen, de vägrar fungera.



En sänkning i samma veva?

Johannas primera är rätt fin men blir väldigt fundersam på vad de
kan vara för fel. Återstår att se.



Japp. Snart är de påsk.
Får se om de blir några ägg.
Vill ägna en tyst minut för min fördetta granne som gick bort för ca en vecka sen.

...

Nu så ska de jobbas. Inte sugen. Men va gör man inte?
Avslutar inlägget med lite trött-humor:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0