15 mar. - Frammåt

Fredag:
Gick upp tidigt för att hitta papprena på fiaten som skulle säljas samma dag.
Utan något vidare resultat. Fick beställa papper. Sen var de raka vägen ner till Jönköping airport.
Nästan helt utan bromsar kom jag ner.
Här är sista fiat bilden:



Köparen pröjsade soppa ner och en flygbiljett hem.
Eftersom man inte flyger så ofta, och sällan man ser Stockholm från skyn så fotade jag lite bilder.
De kan klickas på för förstoring:



55 minuters flygtur till arlanda där johanna stod redo med forden att hämta upp mig.
Vi åkte till ikea för att handla lite. Sedan skulle vi till vvsproffsen för att inhandla ballofixer.
Här körde jag bilen. E4an södra länken ligger en fet mercedes benz cls 55 AMG, 476 hk.
Tänker inte mer för de då det var kö. Jag ser i bakspelgeln att en stor bil tränger sig och tutar.
Mercan blir ledsen och gasar på och hinner inte få stopp innan han åker in i arslet på oss.



Ambulans kom minuten efter och tyckte vi skulle uppsöka akuten då vi båda hade ont i nacken.
4 timmar på akuten med röntgen och 600:- fattigare var vi klara och hade klarat oss bra.
Får se vad försäkringsbolaget säger.

Lördagen:
Ja blev byxor åt johanna.
Melodifestival med taco hemma hos eva. var fyllchaffis åt farsan och jonne.

Söndag:
Morgon så kom danne och hans kusin över. Golv läggningsdax.
Så här blev resultatet:

ekparkett kortstav. Synd lite dåligt då solen ligger på


klinkerslaminat i hallen.

mycket jobb och svett. Men resultatet blev bra.
Själv så gnetade jag (jobbade extra med bra lön fram till kl 24.46 igår.
Idag blir det mer jobba, jobbigt pass. Lika så imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0