31 jul. - Hed-more

Yes. I natt bestämde jag mig för att ta med mig Johanna och åka upp till falun för ett bilbyte.
Stressigt värre drog vi iväg strax efter 10 på kvällen. Tankade. Gasade.
Halvvägs upp i samband med mörkret så kom även en rejäl regnskur.
Bilen jag skulle byta mot var i fråga en volkswagen golf vr6. Klappat och klart mer eller mindre.
Han sa klart och tydligt i telefon när vi lämnade fruängen att jag skulle ringa i Hedemora för att guidea den sista biten. 19 mil senare i hedemora, klockan kan ha varit halv ettt någonting.

Inget svar på sms, inget svar på telefon.
SUCK.
Väntade ett tag, åkte in i driven på donken bland alla volvo raggare.
En latte och cheesburgare senare.
"Nu fan skiter vi i de hära. nu drar vi hem!"
Efter några mil ringer han upp och får ett sms där de stod att han somnat.

Men med tanke på att han inte hade papper på bilen och hans farsa stod på bilen
var jag ju misstänksam. Så det rätta var nog att tuffa hemmåt.
Sätta sig på blocket och leta fälgar ;)





Yes Yes.

Har lagt upp 2 st annonser på blocket.
Kom och köp:

http://www.blocket.se/stockholm/Billiga_dack_och_falgar_28695002.htm?ca=11&w=1


http://www.blocket.se/stockholm/Rollerblades_Revolution_28694345.htm?ca=11&w=1

Nu ska det handlas.

PS: Tack Johanna för all hjälp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig hjärtat.

haha du var tvungen att skriva det där sista ellerhur? :P

Jag menade det inte riktigt så.

Ses när jag slutat arbeta ;)

KRAM

2010-08-03 @ 15:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0