25 dec. - X-mas over

Då kan man pusta ut efter ännu en jul.

Helt lyckad även detta år.
Vaknade upp tidigt för en rejäl frukost som innhehöll
Julvört med julost - Kaffe latte - Gröt - Juice - Ägg-

Johanna fick en mjölkskummare som blir bra då man ska göra tex. latte.

Första paketet jag öppna var ett par Diesel kallingar som jag fick av Johanna (inte exakt på bild)



Åkte sedan för att lämna de kokta äggen samt hemmagjorda glöggen hemma hos morsan.
Får återkomma till glöggen senare pga bildbevisbrist.

Johannas mamma jobbade så vi åkte till hennes jobb för att fira henne lite kort där.
Hon fick en märkesväska i skinn, dricka och nått till drickan. väskhängare osv.
Själv fick man $ vilket var extremt tacksamt då det var lite tomt i plånkan.

Vi drog till Solna och Johannas äldsta syrra för att se glada barn och kalle anka.



Av Åke fick jag en biltidning, färg-glatt dush munstycke och en flaska wirre. Närmare bestämt Tullamore.





Efter kalle drog vi hem till min mor för att fira vidare.
Massa jul mat av alla dess sorter.
Eftersom inte tomten kom iår fick jag ställa upp som hans extra hand.

Av Maria fick jag biobiljett.
av syrran & Adriaan fick jag en special önskad taco-tallrik.
Av farsan fick jag en skiva tillgänat mitt födelseår 1983 samt radiostyrd bil & en baseball jacka.
Av Jonny en skarvsladd som tål åsknedslagg.
Av Johanna fick jag ett så jävla snygg armband (biker) och en (imponerande snyggt) presentkort hos sailor Steve med "för-dricka".
Av Mormor en bokhylla som man fäster på väggen som prydnad.
av morsan yttligare ett dushmunstycke som byter färg.
Slutligen av alla fick jag PS3 med GT5!!

TACK ALLA!





Idag så blev det sov morgon.
Åkte sen till Johannas mormor där det blev mer julmat
och nog den godaste gulashen jag någonsin ätit.

Nu när man kommit hem, tagit det lugnt och funderar strångt att koppla in
nya playstation 3.

_ _ _ _ _

Nu har man spelat ett par timmar....trött.
PS. Sålde bilen i torsdags. gick +/- 0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0