3 aug. - Sagittarius

Japp. Semester till all ära.
Islatte i stan. Sen blev de åka hoj med Jonny.
Drog till pampas för att drömma lite. Omväg hem.
Hemma så fixas det lite så gott de går.

Hittade lite bilder på min gamla burk som fick åka till tippen.
Here they come:


En klassiker man alltid käka i Nynäshamn. Om den var så god ? njaa. men Kult. Finns numera inte kvar.


Martins 190. Här på väg ner mot Emmaboda.


Mickes fina Porsche 912. En vacker dag kanske?


Jonne och raggarn utan skägg. hehe. Tror det var utanför Topi.


Jag utanför platsen där de spelade in Ronny & ragge.


En av de första Burnout Competition. E30 med evo6 vinge, retade många.


Jag kör den äkta fast and the fourius supran, på besök på Malmby.


Brillkos gamla Lemans i tidigt skede.


Min gamla 320, även den i tidigt skede (första dagen tror jag)


Saknar min tröja, kanske trycka upp en ny?


En glad lemur ute på landet. Solar sig. hehe


Min bmw och björns härliga E21.


Racetown, ett minne blott.


Peter Gutniak i het kamp med Helena & Irlander. Tider tider.

Det var alles för idag.
Hittade en bmw på blocket jag vill ha. Får se hur de blir?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0