24 aug. - Butterfly

Kl. 09:10 ganska trött. Men det får man väll vara?

Sitter hemma och fördriver tiden.
Hittade en båt jag ville ha.
En strandcraft 122. Vill inte veta vad den kostar men om man ser det som så att
det ingår en supersportbil vid köpet och finns garage på båten så kan man ju tänka sig:



Känns lite surt att vara billös. Lite handikappad då de regnar.
Suzukin skulle behöva lite omvårdnad.

Ford F150 - Mazda RX7 - Bmw 730 - Kadett GSI - Bmw 535 - Plymouth Volare - Bmw 750
Är några bilar som jag har ett öga på.  :)

Denna motor går inte av för hacker, vilken ljud. Pure Orgasm!




Näe, ska slänga mig upp på hojen och vara lite hjälte nu.
Hoppas det blir lite "Torkel i knipa" ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Jag

http://www.aftonbladet.se/bil/article7227244.ab lite info om båten

2010-09-08 @ 13:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0