17. aug - Back 2 Work

Ja. Tisdag morgon. Regn.
Uppe tidigt just för att få in rytmen. trött.



Semestern tog egentligen slut igår då jag jobbade
min första dag efter 3 veckor extremt snabb semester.
Men sånt e livet kompisch.


Eftersom jag inte hitta mitt blåtands-stick till datorn [har letat som en galning.]
och vet att blogg inlägg är så värdelösa utan bilder n' stuff så var google min vän. :-)



Vad har jag gjort då?
Egenligen ingenting. Slappat gärnet. Tagit dagen för dagen.
Men jag har åkt en del hoj. Bland annat ut till pampas marina med Jonny
där vi gick runt käka glas och drömde om fina båtar.
Jag har blivigt lite insnöad på att bo i husbåt. Men det går nog över.
Sen har jag vart en sväng ute på landet. Träffade mormor.



Syrran och Adriaan kom upp till Sverige.


Eftersom micke hade fyllt 50 så hade han en stor fest.
Byggt upp en tai-tant kiost som serverade god asiatisk mat.
Scen men något gammal rock band som spela. Bar, Cosy hörna samt party tält.
Den kvällen var galen med vädret vi hade då åska och blixtra som jag aldrig vart med om förr



Dagen innan såg jag något jag aldrig skådat förr.
En polis på en polis stripead 4 hjuling. Coolt.

Vädret under semestern var ganska varierat. En del regn men en del uppehåll med.



Sen i slutet på semestern vart det impulsivt en tur med polon ner till Göteborg för att hälsa på Johannas syrra Christine och Tobias. Var trevligt. Bra väder. Grillade. Drog in til Lisseberg. Åkte läsigt berg-o-dal-bana.
Käkade på Hardrock cafe. Mumsfillebubba. Åkte spårvagn.
När vi skulle åka hem så var bilen stulen. Borta. Kaputt.
Tur så ingick det hyrbil hem i försäkringen så ringde runt som en galning för att till slut få ta flygbussen ut till landvetter där vi hyrde en Golf 2010 Etanol. Skön och rätt snygg.



Det är ungefär det jag gjort på semestern och lite annat.
2 veckor kvar sen börjas det en ny karriär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0