16 maj. - Världens bästa vän


Japp. Då sitter man här. APtrött.
Micro har gått i konken, inventerat i 2 dagar nu.
så på onsdag så är det utförsäljning på micro 50% på rubbet!
Detta resulterar att jag blir utan jobb, så vet ni något så hojta till!

Vet inte vad jag ska skriva mer nu. borde som sagt sova.
Men måste ju lägga upp en bild här också.
Det får bli Johanas konstverk på Milles bil, även om jag inte frågat om lov.  :P
Eller jo, måste nog fråga om lov, fast hon säger säkert ja efersom hon druckit ikväll. tam tammm....



BYe

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du frågade aldrig om lov! ;)

Men du den understa bilden är super dålig, färgerna är helt mongo. Enda anledningen till varför jag inte vill att du ska lägga upp bilder utan lov är pga av min perfektionism när det gäller mina bilder, blir äcklad om dom är fula. :)

Just so u know.

<3

2009-05-17 @ 15:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0