5 jun - Last man stand

Japp. Då har man jobbat sin sista dag på micro, känns lite...hmm...skumt.
Hade besök på micro i onsdags av denna gölliga sak:


Valle endast 5 veckor

I förrgår vart jag jätte glad då jag kom hem.
Johanna hade gjort det jätte fint hemma.... *Big smile*
Strax innan hade jag och farsan åkt ner till Mjölby för att lämna en tank till farsans bil.
Den kommer bli rikgit het när den är klar:


Klicka för förstoring

När vi var nere så kikade vi in i Jockes garage, mkt roligt.
Han höll just då på med Sverige, Europas eller kanske till och med Världens lägsta bubbla:
Förhandskik på denna som kan beskådas på bugrun nu i helgen:


Looooow!

Som sagt om man återgår till micro, så fick jag igår nog ta betalt för den mest betalande kunden som köpte mest saker.
Ord pris 83.077;- Kvittot vart väldigt långt vill jag säga


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sooz

men snutte va söt vovve :D

2009-06-16 @ 18:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0