Fredagen den 13:e - Lycka

Ja oturen verkar inte vara med mig idag, inte än.
Var ett tag sen jag blogga sist. Har hänt mkt som vanligt.
Men tar dagen som den är:

Fredag:
Vakna tidigt.
Farsan hämta upp mig så jag kunde låna hans nya civic.
Glassa iväg till Nykvarn.
Kollade på den tredje golfen på en vecka. Tredje gången gillt.
Blev nu ägare av en nybesiktad vit golf II.
Sen åkte jag och tvättade farsans bil, vilken skillnad hehe
Drog iväg på arbets intervju. Det känndes riktigt bra, bara och vänta o se.
Kom hem, mötte Johanna. Hon va glad.Jag blir glad då.
Sitter här och undrar om man ska köpa konsertbiljetter till Volbeat. Vore tungt!

Vad händer då?
Blir pilla lite med bilen i helgen. Kanske en bira eller två då det är alla hjärtans dag imorgon.
Har bokat in mig på bandit kryssning. Ser fram emot de.
Som tidigare billös i nästan en vecka så blev det golfen. Sålde bmw och projekt cabben.
Ajustja. Ikväll är de race Hoppas man hinner på de.

Over and out, peace love and understanding!

Kommentarer
Postat av: Sooz

ååhh volbeat e såååå jäkla bra!! såg dom på swerock i somras,d va ös :D ah ny bil? show me!! :D ah vare kul på race´t?:)

2009-02-16 @ 00:35:34
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0