17 dec. - Snön vräker ner

7 dagar kvar till jul. Känns lite overkligt, men de flesta julklappara är köpta, inslagna och rimmade.
Sitter här och kollar ut genom fönstret. Väldigt mycket snö. Det gör inte allt för mycket att man kör bmw.


Idag ska man jobba, ikväll blir de kanske årets sista badminton.
Vore ju helt galet om farsan inte skulle förlora. Gått obesegrad i säkert 10 veckor nu. Det är inte okej ;)


Annars då?
Ja intressanta arbetsintervjuer på mindre än en vecka
Får se vad det ena eller andra leder till.
Hade ju helde velat att Johanna skulle få nått jobb.
Jag har ju redan ett, även om det finns bätre och sämre jobb, om man säger så.


SMHI påstår att denna jul kommer bli den vitaste på 15 år?
Undra om de har rätt?




Jag hoppas iaf på de...










I förrgår då började det snöa.
Var självklart ute och sladdade lite då. Johanna dokumenterade så de kommer säkert upp här om en dag eller två. Men igår då vi var ute och sladda blev jag akut pissnödig så jag hitta en fin snöhög att attakera.
Det sägs ju att det som göms i snö kommer fram vid tö
Jag fick boktavligen det bevisat efter jag pissat klart



En bult?!

Nu ska jag fixa lite julmusik till jobbet.

HEJ OCH HÅ SNÖ FRÅN DE BLÅ








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0