1 apr. - SR

Då sitter man här. Ny bakgrund till bloggen.
Solen skiner ute, igår regnade det.
Sitter här och känner att magen kurrar, igår var de smärta i magen.
Undrar lite hur en vanlig människa ställer sig till en vardag full av hot, hot för att ndra ens åsikter?
Det är så jäkla trist att älta skit när man försöker trots att kappan inte alltid blåser dit vinden vill.
Men vad gör man? Vad gör man inte? :-)
Funderar starkt på att ta med mig en kaffe ut i solen, men konstatera att det inte är riktigt sommar i luften än.
De kommer!
Igår fick jag ett brev från radiotjänst att jag inte betalt tv innehav, polisanmälan? Pthf!
Ska försöka hinna med och meka lite bil idag. Vill ju att Johanna ska öva de sista på sitt körkort.
Men tycker ändå att hon skulle behöva en "provuppkörning" på trafiktskolan inom kort. Men inget jag kan bestämma.
En fråga till er som läser bloggen: Har ni bytt till vinerluft i bildäcken än?

Jag menar det är ju ändå första april idag ;-)

___

An Arab at the airport:
- Name?
- Abdul l-Rhazib
- Sex?
- Ten to fifteen times a week.
- No No. I mean male or female?
-  Male, female and sometimes camel.
- Holy cow!
- Yes, cow cheep, animals in general.
- But isnt that hostile?
- Horse style, doggy style any style!
- Oh dear!
- No No! Deer run to fast!

----
En Ny undersökning visar att det krävs en längtd på 8 cm och en bredd på
5 cm för att helt kunna tilfredställa en kvinna. Däremot spelar det inte någon som
helst roll om det är Master Card eller VISA!

------

Det var en skogsmus och ett ekhollon som var ute och gick på en diskbänk.
Plötsligt ramlade skogsmusen ner i diskvattnet och ekollonet började skratta.
Vad lär vi oss av detta?
Jo..
Att en blöt mus gör ollonet gladare!

-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0