3 apr. - Jag har namnsdag

Namnsdag har man ju idag, o grattis till alla andra som heter Ferdinand. :D
Har sovit en sväng så aptrött även fast jag gick upp 06.40 idag hehe.
Nu skiner solen. Känner mig almänt glad idag. Sugen på plocka fram hojen o så.

http://www.youtube.com/watch?v=6PBBh12FHL4


------

Dr. Jan hade haft sex med en utav sina patienter.
Han plågades av minnet. Men hörde ibland en röst
inne i hans huvud säga:
- Jan, oroa dig inte. Du är inte den första som haft sex med en patient, och du är heller inte den sista.
Men samtidigt hörde han en annan röst inom sig:
- Jan, du är för faan veterinär!


----






















have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Worth everything ;)

Nice pic du,

Men den andra var mera sezzy, upptäckte dock att jag gjort fel, ;P

Mecka med bilen nu så ska jag fixa bilden rätt.

Ses sen

2009-04-03 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0