26 apr. - golf vs m5

Japp. Nu är det natt.
Tidigare på dagen har de övningskörts.
Ligger i 120-130 ser att nya m5an med v10 500hk vill förbi.
Lägger mig lite till höger så han får pasera. Ler lite lätt.
Ett par minuter senare så växlar jag ner och ger fullt. Lyckas få upp stackars golfen i 185 knutar
och paserar m5an, samtidigt som johanna ler stort och vinkar.
Det resulterar i att han bliv lite bitter, växla ner och stack iväg som en misil. satan va vi skratta - high five!

Sen idag var det bilträff i kurvan, säker närmare 250-300 bilar. Grymt.
Blev race/rave. Skoj som tusan. Åkte med Milles evo. Johanna plåta lite bilder.
Här är en tuff bild:



Det var en jägare som var skitduktig på att veta vilken djur det var och vilket vapen som
används genom att bara ta på skinnet.
Kompisarna blindtestar honom och för varje rätt får han två öl.
Första skinnet;
- Det här är en dovhjort skjuten med en caliber på 30-06.
Rätt. han sveper två öl. Den andra;
- Det här är en hare som är skjuten med hagel.
Rätt han sveper yttligare två öl.
Dagen efter vaknar han med e rejäl blåtira., väder sig mot frun och frågar:
- Jag var väl inte i slagsmål igår?
frun svara:
- Du ko hem i natt, full som en alika och luktade apa. Sen körde duin handen innanför min trosa och sa, skunk klyven med yxa!

hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0