2 sep. - Red And White

Yes Box AIGHT!
Vi backar lite i tiden och kan då säga som så att jag körde upp torsdags.
Gick egenligen bättre än förra gången men ändå sämre. Kuggade, fast de kändes riktigt bra.
Kände iaf. att jag kommer klara de nästa gång. De får man väll se som bra. haha.

Dagen efter. Tattueringsmässa. Fanns en del roligt o kolla på. Mats köpte en butterfly.
Jag köpte en tröja. samt nya töjringar. Well Well.

Lördagen där på så va de ju SCF, även kallat street car fest.
Biltillställning som me bra väder och en hel del roligt folk kan ses som lyckad.
Kvällen. ja. tappa ork för att hitta på nått. Men blev överrumplad med åsikten att inte va ego.
Jill fyllde år så jag drog ner dit ett tag. Fick en virre pirre. Mats hämta mig och vi drog till Moonshine.
En del glatt folk där me. Sen kom jag inte hem. trött o full dela jag och Danne på en bulle.

Söndag. Burnout competition avslutning? Ja de va ju planerna.
Men alla hade nästan hoppat av. men drog ihop en träff ändå. Även fast de inte var så många bilar så vart de lyckat.
Mattsvart vann som vanligt, inte förvånad direkt. hehe.

Igår åkte min trasiga 17" dataskärm ut, ersattes med en fin fin 21"are. fräänt.
Jo sen då. Imorgon är de kickoff med jobbet. Åka ner till Jönköping över dagen.
Blir en sväng förbi falken skulle jag tro. Ska försöka fixa med bilen snarast med.





----

Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.  
Byt bara ut mina svar mot dina och skicka till dina vänner inkl mig...


1. När gick du upp idag?
07:30


2. Diamanter eller pärlor?
inget som jag passar i

3. Senaste filmen du såg på bio?
bio? varför pröjsa 100 spänn för att höra andras godisprasslande....?
 
4. Bästa TV program just nu?
går efterlyst fortfarande?
 
5.Vad åt du till frukost?
Tre ost och skink toast och ett glas pärondricka
 

6. Vad är ditt andra namn?
Ferdinand
 
7. Din favoritmat?
Grillat, taco, kina
 
8. Den maträtt du inte gillar?
Ostron
  
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Latjolajban skivan
 
11. Vilken bil kör du?
Min Bmw som snart ska bli svart som natten


12. Vilken är din Favoritmacka?
hmmm.. varierar kraftigt beroende på vad jag är sugen på


13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Otrogna, falska och giriga människor.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Mina mjukis shorts och nått vältvättat linne

15. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka?
Tailand och det där omkring

16. Favoritklädmärke?
Levis, diesel osv.
 
17. Var vill du dra dig tillbaka?
till min säng

18.Favorittid på dagen?
strax efter halv.

19. Var är du född?
Huddinge sjukhus.


20. Vilken är din favoritsport att se på?
Motorsport
 
21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Inte en blekaste
 
22. Vem tror du skickar tillbaks först?
Meningslöst spekulerande....


23. Coca Cola eller Pepsi?
Red bull!!


24. Fotboll eller ishockey??
Fotboll.


25. Är du en morronmänniska eller nattuggla ?
nattuggla. dålig vana.
 
26. Pedikyr eller manikyr?
Avsugning.
 
27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nej, men det verkar gå jävligt bra för alla andra...
 
28. Vad ville du bli när du var liten?
Stor.
 
30. Varit i Afrika?
Nej, det behövs inte...halva afrika bor ju här.


31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nä, men kanske på tiden.
 
32. Varit med om en bilolycka?
Ja fleratalet gången, man borde vart död vid de här lagret.
 
33. Favoritdag i veckan?
lördag

34. Favoritrestaurang?
lugnao

35.Favoritblommor?
"Alla som ges bort av kärlek"
 
37.Favoritsnabbmatsrestaurant?
De mesta bortsätt från donken
 
38. Äger du en cykel?
Nej, de va länge sen 
 
39. Vem fick du senaste mailet från?
Lasse

40. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Cash for the win
 
41. Läggdags??
Ja, efter jag bäddad klart sängen

42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Vem vet.

43. Senaste personen du delade en middag med?
Johanna, köttbullar och makaroner.
 
44. Vad lyssnar du till just nu?
mina egna andetag - heartbeat
 
45. Favoritfärger?
Gul? Svart? Röd? Blå? Grön?
 
46. Hur många tatueringar har du?
sex?

47. Hur många sänder du det här mailet till?
Fler än 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0