23 okt. - Time after time

Ja, klockan är snart tre på natten.
Ska jag va helt ärlig är jag väll inte jätte trött.
Åtminståne inte i sinnet. Kroppen däremot, den skriker efter sömn.
Ryggen skriker efter vila. Men man ska väll inte alltid följa kroppens språk?

Skit hit och skit dit.
Har kommit lite i insikt i vissa ting.
En utav de sakerna är att inte vara självisk. Det är de sista man ska va
iaf utöver de stora hela.
Jag vet att om jag fullföljer de "uppdrag" jag tagit på mig vet jag att
jag öppnar dörrarna till en helt ny värld och denne person
kommer ta sitt pick och pack o dra. Men de e här min tanke kom in.
Varför ska jag vara ett hinder. Nu när jag har äpplet i min hand.
Är de ju bara o käka tills det tar slut, det finns väll en hel fruktskål?
hehe. Lite larvit skrivet men ändå.
Här bestämde jag mig för att jag ska göra så gott jag kan för att
leda allt till rätta. Bättre lite vinning än bara rent loosing liksom.

Duk av tomma dukar, orörda blad av lera
Var som spred ut sig ut för mig som hennes kropp en gång gjorde
Alla fem horisonter kretsat kring hennes själ på jorden till en evighet 
Nu luften jag smakat och som har blåst,  dragit sin sväng

Oooo, och allt jag lärde henne, var allt
Oooo, jag vet att hon gav mig allt som hon hade
Och nu i mina bittra händer skakas under moln av vad som  var
Alla mina bilder har alla tvättas i
svart 

... tatuerade allt

Jag tar en promenad utanför, jag är omgiven av några ungar som står på spel
Jag kan känna deras skratt, så varför ska jag BRÄNNA?

Och vridna tankar om att snurra runt mitt huvud, jag snurrar
Åh jag är snurrar, hur snabbt en evighet till att släppa iväg
Och nu med mina bittra händer,  glassplitter yr av vad som var allt
Alla bilderna har alla tvättas i svart
... tatuerade allt
Alla som älskar har det gått dåligt för och vänt  min värld till svart
Tatuerade alla som jag ser, allt som jag är, allt som jag kommer att yeaheah

Uhuh...uhuh...oooh Uhuh ... uhuh ... Oooh
Jag vet en dag kommer du att ha ett vackert liv
Jag vet att du kommer bli en stjärna i någon annans luftrum
Men varför, varför, varför kan du inte vara ... kan du inte vara min?


OCH GLÖM NU FÖR 17 inte att titta in Jonnes nya musikvideo på youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=HGhEox05Pbc

Kommentarer
Postat av: JH

Va sorgsen du låter nu då..?

Någonting jag borde veta som jag inte vet?

2008-10-23 @ 18:33:58
URL: http://ochsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0