3 nov. - Underkylt

Ja nu är det de, altså den tredje november.
Jag fyller år den 24e, önskar mig absolut ingenting. eller jo
gå på kör hade kanske vart nått. Underkyllt är det med.
Skit skoj med somamr däck då plåtisarna med vinterdäck får vänta.
Fram fälgarna sitter som tusan. Shitt happens som dom säger i staterna. ye ye.

Imorgon blir det till att betala resan.
Jo jag önskar mig handpengar till resan, men det lär man ju inte få.
Jo sen önskar jag nytt kåpglas till hojen och lite sånt, men är för gammal för att önska mig.
Aja, senare problem eller nytta med nöje.
Nu ska de sovas, eller en lite körv ska få slinka ner i magsäcken.
För ärligt talat, satan va fint man sover med mat i magen!

Nicht Nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0