11 maj. - Wonderbart

Ja, LYCKA...

Vet inte exakt vart jag ska börja. Vi backar lite i tiden.
Var på fest förra veckan. inget vidare drag kanske, men fick åka Audi Rs6 hem, satan va den gick,

Sen har jag vart tvungen att haka med på studentskiva och med 80tals tema på hirshen, va rätt skoj.
tack för att jag kunde ha min magra plånbok stängd denna kväll.

hmm, har glömt massa nu.
Men i går var de street car fest utanför micro. så jag hade fått uppdrag att hitta någon som ville få sin bil polerad, vart ute i sista sekund. Jonny var på kryssning. Men han lånade ut sin caddilac cab - 62 till mig. Fast jag bara har träffat han ett par gången, riktigt schysst. glassigt som fan. Lycka. Dock så blev den inte så tvättad på s.c.f så fick åka till garaget och vaxa och sånt, men blev bra.

Spar de bästa till sist!
Hade teori prov för mc i går, 52 var godkänt och jag fick 55 rätt, Helt undebart...super glad.

Det tråkiga som hänt är att det är grymt mkt pollen, bara rinner i ögon och näsa... men vafan de går över.
Ikväll är de burnout competiton. ska bli skoj. Sen är de race i s-tälje. Nu är det bara att tanka bilen och dra ut :)

Förra lördagen så körde jag kul-tur med cortinan. Ett "race" på kurviga landsvägar annordnat av nattracet.
Satan va skoj de va att köra. Film finns på youtube.  ( http://www.youtube.com/watch?v=fyHxBkbMZDE )


WIEEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0