29 mar. - Ballbreak Cortina

Japp. Igår då, vaknade bakis.
Hade ju vart på bandit fest på Harry B James. Mkt folk och mkt jäger, speciellt då de va jäger tema.
Mats, Jennie och Linda samt jag fick skjuts av Robban. Stod i kö säkert närmare en halvtimme. Där inne kände man en del ansikten. Raggarn, Jonny och Johanna satt vi ett bord. Mötte Paulina och några kända ansikten därifrån :) Sen va ju Mixi där. Maria var där med några. Hade jobbat och smuttat jäger sista timmen där.
Shota jäger samt drack redbull jäger, thats the shit. Dock blev Jonny utkastad då jag skulle bjuda han.
Strax där på då jag bjuder Johanna på jägerredbull, spiller hon uts mats shot som jag köpt till honom.
Träffa lite männikskor som va trevliga och några som jag inte riktigt hade sett fram emot att träffa. haha.
Bulle hem, brände en lax utan problem. Men de va de värt.

Som sagt, vaknade upp, bakis. Eller rättare sagt seg, för hoppade över allt annat som heter bakis.
Drog iväg med Johanna och mazdan till Strängnäs. Där bytte jag min trotjänare mazda 626 mot en Mattsvart Ford Cortina av årsmodell 1969. 1,3 liters motor. Långhårig teddy inredning. Dubbla tutor! Stereo baslåda, neon och hela kittet. Skit nöjd. Dock senare på kvällen hände något tråkigt med växelspaken måste fixa de på något sätt! De ger sig. Kvällen slutade lugnt med popcorn påskmust och Robert Gustavsson.

Idag då?
Vaknade, sov morgon.
Gick till morsan för att ta min bil. Åkte till jobbet för att hämta nykeln till min mors bil för att sedan åka in till stan. Köpte färg. Flytande tush. Gaddas ska de göra, hehe.
Krille ringde efter vi käkat köttbullar, färskpotatis och brunsås. Johan fyllde år.
Så vi drog till Ballbreakers och spela bilsimulator i en timme. Jag vann en gång, 2a en gång.
Krille vann 3 ggr. Skoj och svettigt må jag säga.
Efter de så drog vi till candy company, godis godis. Nu står Johanna och diskar och pratar i telefon, snällt.
Morsan och Jonny kommer hem från Arlanda ikväll så då blir de till att hämta dem.

Imorgon?
Ja då ska de jobbas i barkarby. =)
Jag säger de funkar!

THINKING ABOUT THE WAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0