24 mar. - Kompis Kompis

Jadå var de dax igen. Skriva av sig. Men till vilken nytta? haha, who cares.
Här om dagen skjutsa jag morsan och Jonny till arlanda, vilken ledde till att jag nu ofrivillig lånar deras bil
Mums för 4hjulsdrift och v8a. hehe. Iaf.
Idag har de jobbats. Segt men rätt okej.
Fick en väldigt nogran (se. intim?) föreläsning hur man bör göra med sitt liv. Det handlade om en gubbe som berättade om sitt liv. Kortfattat, han har pluggat till bilmekaniker för att sedan arbeta sig den hårda vägen. slitit röven av sig för att kunna i huvudtaget kunna försörja sin familj. för att sedan öppna en egen bilverkstad där de va ännu svårare att få de att gå runt. jobba helger och sena kväller och tack vare svart jobb för att kunna leva bra. han ville med detta syfte får mig att förstå att jag ska tänka på mina handligar då jag fortfarande är ung och kan göra något innan det är för sent. både glädjande och skrämmande.

senare åkte jag till baraby för att hämta en minicross som en kund ska köpa imogon.
mötte farsan på ditvägen, han kom precis från canada. hade köpt en ck perfym till mig.
bör här tilläggas att man är nog aldeles för dålig på att uppskatta familjen och tyävrr ta saker och ting för givet.
vill med detta pointera att det är inte så de ska va. de betyder verkligen allt.

nu på kvällen kom johanna hit. ladda ner lite musik. sen drog vi till heron city för att spela biljard.
det blev verkligen inte de alls. det blev en Zoo-grogg för henne och en öl för mig. gick runt och fördrev tiden en del. 2 tequila shot för henne....lullig va ordet tror jag. hehe. Hon är iaf en riktigt bra person i mina ögon. de tycker jag.

nu är man hemkommen, lite nervös för imogon om jag ska vara ärlig. men som magnus uggla hade sagt:
- är man possetiv som fan så går allting bra!

Över och ut

Den enes bröd den andres död!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan va söt du är (:
du är en riktigt bra människa i mina ögon med ska du veta .. fast det vet du nog redan.
Hörs väll senare.

2008-03-25 @ 11:18:00
URL: http://ochsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0