14 mar. - Äntligen fredag

Jo både ja och nej. Upp tidigt.
Vi backar tiden ett par dagar; Onsdag.
Väldigt skön dag. Går fint på jobbet. Får min luftmasse mätare.
Byter den och bilen går fin fint igen, vilken känsla! Va nå mer som hände som
va bra men har visst förträngt de.

Torsdag; igår.
Gick upp tidigt för att åka o gymma. Det gick fint. Mötte Qvarnis på samma gym.
När jag ska åka där i från så blir jag stoppad, tänkte NEJ SÄKERT MASSA GNÄLL.
Men får istället en glad kommentar; Godag, du har vart o tränat va?
vart glad men undra vad han basera de på, kan ju inte ha luktat svett då jag dushat.
Aja. gick bra. Sen mötte jag upp Johanna. Drog till Ikea. Jag käka korv.
Hon köpte spegel, spotlight, box och nått mer. Sen drack vi kaffe hemme hos maddis.
Sen åkte i och köpte nya sommar däck till mazdan, kommer nog bli schysst lackade vita(?)
tillsammans med en sänkning ;)
Sen åkte vi hem till mig. Johanna laga käk, kött bullar och makaronisar. gött tack.
Sen vart de storstädning, vart riktigt nice då vi fick upp nya hyllan vid halv 1 i natt. haha
som sagt uppskatta de väldigt mkt ska du veta :)

Idag är de fredag.
Vad ska man göra?
Jo först och främst ska jag på möte på jobbet om ca en halv timme.
Sen ska ju de hit och spola stammarna, kan ju va bra o göra.
Sen ikväll blir de vad?
besök? Fest hos cissi? Krogen? Fira Jocke?
de ger sig, är ledig imorgon.
jobbar i barkaby på söndag....

lev idag, imorgon kan de va för sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0