31 jun. - Magic Summer

Måndag:
Åkte ut på djurö för att köpa baklampor till Beemern. Sagt o gjort.
Mötte upp Danne på awa mc. Sen åkte jag me han på hans CBR 900 till värmdö för att ta en stor
mjukglass och sola och vila ögonen lite. Mötte Johan, Krille, Collin och company på SMC.
Sen träffa vi Mats och Jennie. Danne va riktigt säker på att köra bakhjul må jag säga.
Åkte till gömmaren. Grillade hamburgare. gött. Robert kom dit.
När vi skulle åka där i från så rasade bakaxeln på hans bil. Stackarn. Blev att bogsera bilen till söder.

Tisdag:
Jag, Mats, Jennie och Mia åkte till gömmarn för att ta en kvällsdopp.
Gissa vem som var först i. Rätt, de va ju jag ;)
Skönt i vattnet faktiskt. Blev inte åka hem tidigt som tänkt. Men Men.

Onsdag:
Jobbade idag. Sen blev de åka o handla mat.
Köpte ny stereo till bilen, mp3 is da shit. Åkte hem.
Sen ringde Mille som vart och hämtat nya bilen nere i götet efter ha väntat 8 veckor på den.
Vit mazda rx7, troligen gått som drifting bil. Fick provköra den. Stum som satan i chassit. skoj skoj.
Åkte till macken tog en cigg me Ie och hennes boyfriend.
Nu sitter man här, raj raj...... time to.....

Danne burnout: http://www.youtube.com/watch?v=Y3zfQSGbddg
Jag provar monster: http://www.youtube.com/watch?v=WcPI5bFpTIg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0