19 jul. - And it burns...

Jo de bränner i kroppen, på vänstra sidan av bröstet.
Inte mkt men tillräckligt för att de ska kännas. Aja.

Igår hakade jag på Jonne och Tony till strängnäs.
Hotrod Reunion. Va skoj. Mkt roliga bilar och galet folk.
Men bestämde för att dra hemmåt och utföra de jag lovat.
Va gör man inte. Fick inget tack. men men.... someday.

Ikväll är de kryssning med grabbarna grus.
Sett fram emot de ett tag. Så de ska bli skoj.
Viking Cinderella.
Jag-Jonne-Adde-Lennart-Mille-Danne-Addespolare-XX

TJUSIGT

"Men så länge det finns ett leende i bilden finns det inget som kan gå fel"


Kommentarer
Postat av: Johanna

På Request.

Min blogg idag.

2008-07-23 @ 14:59:39
URL: http://ochsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0