Fitt tjejor ;)

Även om jag vill och även om jag tror
att du är borta ur mitt liv
även fast du svor på att de alltid skulle vara vi
bara du och jag jag vill hata dig och älska dig mer varje dag
det är mer än en månad sedan du lämnade mig ensam
jag har blivigt sviken men åter fått känslan
men du var speciell du har mitt hjärta i din hand
men du har glömt bort mig helt nu för att den rinner ut som sand
men när jag tänker tillbaka så fäller jag en tår
när du låg här brevid känns de precis som igår
när jag skriver de här är då jag uppgav gamla minnen
känner sakta tårarna rinner ner för kinden
jag hade glömt de hur mycket du betyder att vår vänskap nu är borta
allting de svider att inte kunna prata som vi gjorde förut
de ger mig en känsla av att livet det är slut

fan också jag trode verlkligen hade glömt de här
men det är faktiskt väldigt svårt att undvika när
du träffar andra som är bättre än jag
som får dig på fall som får dig må bra
de som vi två hade betyder inget längre
jag fårstår inte varför vi inte ens vänner
vi gick genom svåra tider men hade dig brevid
du var som en ängel vaka över mitt liv
vi var tillsammans ganska mycket ett tag
är de kanske inte så konstigt att de här är så svårt
att leva utan att dig jag har lärt mig med tiden
du och jag var inte menad varann med livet
jag trode jag glömt dig men alla dagar påminner mig
jag känner inte kärlek längre men känner saknad
ett stort tomt hål det är dig jag saknar


-----------

Ja.. status nyfkter. Inge roligt o festa då..eller lite.
men då ser och hör man saker men inte vill höra o se då man är full.
så är de bara. men men.... ny tid ny strid. finns bättre saker att lägga energi på . tro mig.

Till er andra... Ha en supra bra helg! =)

PIIIIIZ OUT


Kommentarer
Postat av: You Know Who

Känns som om du inte var riktigt så sansad när du skrev ner allt det där, hur orkade du? :P

2008-01-27 @ 03:10:40
URL: http://ochsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0