13 rätt på stryktipset!

Japp. Sagt o gjort...
Vi på jobbet satsar en hundring var varje helg på stryktipset.
Igår fick jag ett samtal av vi klarat 13 rätt....så coolt.

Annars har denna helgen vart hård, riktigt hård.
Fredag jobbade jag. Sen korkade jag upp gin'en hemma.
Fick skjuts till Hägern där de blev jägermeister.
va tydligen nån tant som stoppa sin tunga i min mun, mindre trevligt.
Men rätt skoj så här i efterhand. haha.

Lördagen.
Drog en pizza. Mötte upp jonne.
Drog en cider på puben vid 14. Tog emot lite men gick ändå ner.
Jonne köpte en flaska jäger. Jag köpte redbull. Drog hem till mig och korkade upp.
Hade ju lite drygt en skjuttis gin kvar så den gick åt med.
Husse kom, käkade middag på karlan. Drog hem till Jill, satt där o grogga.
Åkte med Timpa till Blomman där de va en del folk. Både gammalt o nytt.
Jonne var vid den här tidpunkten riktigt sliten.
Satt o spela spel. Jane o jag fuska, riktigt proffsigt. hehe.
Nippe bjöd på razz-å-sprite. Kollade på Birka film 2006.
Gick hela vägen hem. gick faktiskt riktigt fort.

Idag har de sovits en hel del vill jag lova. även om jag inte är utvilad så
känns det rätt okey. Har kollat på the frighteners.
Planerna för ikväll är nog att åka till garaget.....

Baj Baj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0