17 feb. Nya horgatan

Igår köpte jag ny mobil. En sony ericsson walkman 800w.
Funka fint, tills jag söp bort batteriluckan. men de funka med min gamla lucka även om de inte va så snyggt.
Efter jobbet igår åkte jag och hämta upp fernis. Skulle hämta hans bil som stod i skogen utan plåtar. Någon hade slangat den snott blinkers och punkterat den. Iaf. Bytte bort e28an mot en e34. kombi. Den gick bra bra.
Åkte o hämta några plattor bira/vodka.
Så vill ni köpa så hojta till. :-)
Åkte hem dusha och så. Blev utgång skulle möta jonne i stan men när jag va utanför så var han hemma. Blev dra till ett annat ställe. Medusa. Rockigt värre.
Med tanka på rubriken så gick jag på Stockholms nya hor-gata. Rätt, hmm..ja, annorlunda.
Iaf. in på medusa drack bira och jäger. Kände att de va rätt soft att få uppskattning även om jag knappt dansar även när jag är onykter haha.
Hemgång. fick gratis svart taxi. Hur snällt som helst. förstod de knappt. han bjöd på cig och pumpa trance.
Nu sitter jag här och fryser...trött som en gnu.
Blir slappa hela kvällen. kanske blir någon film eller två.

-hYpNoTiZe-
-HyPnOtIzE-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0