12 feb. Helg och efter

Jo denna helg som var vart jag bjuden på fest. Var lite tveksam
men Jonne lyckades övertyga mig.
Blev upphämtad. Drog till åsen, hem till Robban. Jonne bjöd på ett par kalla bira.
Sen blev de shota lite. Husse körde, dunka takten i taket på bilen till "gott gott gott det är vått vått vått" :)

Kom hem till Sandra som hade fest. Lite blandat folk. Peter va full o bjöd på cider. Sen fick jag smaka mjöd av Jennys pojkvän, gott som fan faktiskt. Sen bestämde vi oss för att dra vidare. Men ekonomin sa emot lite här.
Hämta upp Petra och Maria. Petra skulle hem. Vi drog vidare till "på söder", stället hette tydligen så.
Robbans hak, han pröjsade inträde och vi gick före kön.
När vi skulle till baren så bad Råbert och ta ett bord istället. Inte långt efter kom ett helrör in.
Vilket gick åt rätt snabbt. Tidigare på kvällen hade vi snackat om fisherman shots, drack det också.
Satan va gott de va! Satt o snacka me nå tös i rökrummet. Vart väll nått hångel.
Jonne kom sen o bjöd på ännu en fiskarman shot. mums.

sen drog vi o käka. Lite fylle samtal och dyligt. Blev taxi hem som inte heller behövde pröjsas.
Vart gla att han fick lite valuta för pengarna iaf.
Jag kom hem. Fick ett samtal och senare besök o blossa lite.
vakna upp dagen efter, inte ett dugg bakis. Men jobbas skulle de. hehe...

-----------------

har efter helgen vart och tränat med mille, har satans träningsvärk i axlarna idag.
Men kreatinet börjar kännas av lite. Skönt. Fick dock 700 pix i p-böter. vilket suger.
Igår träffa jag även Johanna. skulle bara bli en kort visit, men blev bra mkt längre :)
Besikta bilen, surpuppan till besiktningsman gav mig godkänt efter mycket om om men.

Nu ska de jobbas, och imorgon är de vinterbilscupen final, på riktigt! :)

Detta kan man tycka, borde kallas lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0