3 aug. - Rest my soul

Fredag var de ju birka cup. Missade samlingen och hade ingen soppa så de sluta med att jag åkte hem o lämna bilen. Korka upp min öl jag hade. Då kom Jennie förbi. hämta upp mig. vi drog till mats. tog en cig. Mats kom ner med några gamla corona som slank ner rätt lätt. vi drog till älvsjömässan där de så klart va race. jäkligt fin repa.
sen drog vi in till stan. jag bjöd på dricka. mötte upp Bobby och Jonas som hade raggat upp 2 tjejor utanför "7-11".
Så jag åkte med dom. Bobby hade lånat sin farsas crysler 300, sköna bilar. Skjutsade runt tjejerna.
Glassa runt lite för att senare åka hem.

---

Lördagen. Ösregn hela dagen så de blev fixa lite hemma. göra lite allmän nytta. Fick upp hemsidan igen: burnoutcompetition.se <---check it out. Åkte hem till morsan. Fika lite.
Sen kom Matsus och IE förbi och vi kolla på film; Road trip.
Skönt med en lugn helg faksitk. Ska ju jobba 11 dagar i rad fom imorgon.

WeCameWithBrokenTeeth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0