14 nov - nine more days

Då sitter man i sin gamla skinsoffa.
 
Den 4 november skrevs kontraktet på för att sälja min lya.
Nu är man bostadslös, fast har ju en underbar vän man kan få flytta in
i tills jag hittar mitt eget.
 
 
Här var de tomt.
Jag har vart på en hel drös med visningar.
Har tappat räkningen men är uppe i 27 tror jag.
Det kommer väll nått bra förr eller senare.
 
För några veckor sedan vart jag bjuden på Tobias och Christine's
bröllop. Det var mycket trevligt, tror alla kan hålla med om det.
 
 
Stathuskällaren med god mat, fina tal och sånger.
Både tårar och skratt. Precis som det ska va. Grattis till brudparet.
 
I helgen som var besökte jag och min far Friends arena i Solna.
Monster jam var på besök. 10 monstertruckar från de stora landet i väst.
Jäklar va grymt det var.
 
 
Så... nio dagar kvar. till resan till Thailand.
5 år sen sist. (shit va tiden går).
Ser verkligen fram emot de.
10 dagar till man fyller år, 30 år.
Kan man fira det bättre än i ett varmt land? skulle inte tro de.
 
Nästa inlägg blir nog med en film därifrån (gopro) :) :) :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0