9 jan. - Right and a wrong way

Årets första badminton avklarat. Gick fint och var skoj!

Hade tänk att göra en "att göra 2012-lista" men ändrade mig
och låter allt löpa ut sin tid.
Blir nog bäst så!

Julen är slut och granen åkte ut med våld.
Såg ut som ett grönt blodbad av barr i vardagsrum och altan.
Sågen i högsta hugg.



Det är kallt ute nu...

Klr på med lite kvällshumor:












Å...en bild från Bug run i somras då jag och Johanna tog golfen ner till Mantorp.
Farsan åkte caben i bakgrunden. Klarade sig från regnet med nöd och näppe vill jag minnas.


För att dra lite extra i smilbanden och längta till sommaren så:



Med det tackar jag för mig och önskar en god natt :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah ja den där bilden med tjejers/killars rum och bil var as rolig! :P:P

Och jag kom precis på varför du inte gillar sushi.. Du får lära dig att träffa tjejer som inte har könssjukdomar, dom luktar inte fisk då ;);)



KRAM KRAM!

2012-01-13 @ 10:24:02
URL: http://ochsenare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0