9 feb. - Nöd ligger röd

Ja... över en månad sedan man blogga sist.
Har känts lite tungt till och från.

Först vill jag skriva Grattis på födelsedagen i efterskott Johanna (nu får du fan bli glad!).

Årets första grillning avklarad.





Vart korv med schyssta brön, gott vill jag lova.
Mer då?
Jo Johanna var hundvakt åt em sät men tyvärr ack så opolitlig vovve.



De sägs att våren ska komma tidigt iår, hoppas på det med.
Har för mig att sista snön försvann i mitten - slutet på mars förra året.
Köpte ju hojen så snöade de. hehe.

Skulle verkligen vilja få ordning på min hoj, inte bara körklar.
Utan Bobber-klar. Ser desvärre mörkt ut där. :(

Men cadillacen hoppas jag att jag har råd att köra med i sommar. Längtar!



Sista helgen som var passade vi på att åka ut o plåta lite.
Ville även ha lite bilder på nya bilen.


BMW 525 24v vanos -1992
m5 klump bak gör att det går otroligt brett imellan åt :-)
Kostar gör de med. hehe













Det får bli allt för nu.

Dagens låt: Eddie Meduza - Keep on rolling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0