4 sep. - Hand bark

Nu är sommaren slut

Den gick fort som vanligt om inte ännu fortare.
I fredags tog jag och Johanna bmw ut till landet för att grilla.
Gick väll inte helt som de skulle.
Kom ut sent, mörkt, kallt, grill som slockna osv.
Men ändå. Åka hem tidigt på morgonen för Johanna skulle jobba.

Själv tog jag min hoj ner till Valla, en bit förbi Flen.
Kolla på en annan hoj. Som jag med största sanolikhet blir
ägare till nästa helg. Vinterprojekt!?
En liten hint vad det handlar om



Idag blev de fortsätta med målning av badrum.
Taket klart *check*
Tog en fika och snacka lite med farsan.

Efter Johanna jobbat så tog vi en sväng med hojen.
Totalt bjöd helgen på 36 mil.
Lyckades föreviga det dessutom.



Imorgon börjat jobbet igen.
Samt badminton säsongen börjar igen, ska bli skoj som fan.

Aufwidersen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0