9 nov. - Extra Rare

Ja... snart blir man ännu ett år äldre. Dagarna (åren) går så fort.
Önskar mig egentligen ingenting. Har ju redan fått utemöbler Rotting av mor och far.
Men en liten önskelista är inga problem att kråka ihop.

Ikea:


Brasa taklampa (kök) 499:-


Duderö golvlampa (vardagsrum) 129:-


Enje rullgardin (sovrum) 269:-


Fado bordslampa (sovrum) 79:-


Freden toasits 199:-


Grönö bordslampa (hall) 79:-


2 st. Kullen sängbord 199:-/st


kullen förvaring (sovrum) 349:-


Molger badrumsförvaring (brun) 449.-


Signe trasmatta (kök) 19:-


Sindal dörrmatta 39:-


Skär hatthylla (vet ej mått än) 299:-


Skär (hall) förvaring (prio1!) 499:-


Lampa tross (hall) 99:-



sen nu när man ändå är ute i önskebrunnen och vandrar kan man ju dra till
med de tunga arteleriet.


Hörnspis (eldnings gele sot- och rökfri) från holyhome.se 3990:-


Multimediabänk från Billebro 8 högtalare med förstärkare mm. 4999.- (med min rabbat 4500:-)

ja...de kommer ju även en jul.
Här näst sticker jag och farsan till Köpenhamn på konsert för att se Cake.
Ska bli skoj :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin liten önskelista du gjort :)

Dock kan jag lova dig att jag inte kommer ge dig någonting från IKEA.

Du får inte bli en av dom där jag-fick-barn-för-tidigt-och-orkar-inte-åka-någonannanstans-än-ikea. Så får du ngt från IKEA av mig kommer det vara rejält pimpat! :)

Har finaste saken iallafall ;)

2011-11-14 @ 21:20:15
URL: http://ochsenare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0