25 maj. - In chains

Onsdagmorgon -

Så här ser mitt badrum ut kl 08.15


Förhoppningsvis ser det bättre ut till kvällen o senare. :)

Igår då?
Jo efter har vart på biltema och på väg hem så tänkte jag gasa ut
hojen på magelungsvägen, det finns ju en fin bra raka där.
Hastightersmätarnålen pekar på nästan 190 blås.
Vet till hundra procent att jag inte har någon bil efter mig.
Men känslan av att jag är förfäljd finns ändå där.

Jag har ju nästan en inbyggd polisvarnare i kroppen.
Kollar backspegeln snett uppåt, där ser jag en polis hellikopter
som får jobba lite för att hålla samma tempo.
-Satan i gatan!
tänkte jag.

Övervägde att sänka tempot.
När jag kommer fram till nästa rödljus möter jag en polisbil
som givetvis förföljer mig. Jag ligger nu i laglig hastighet
så polisbilen kör upp brevid mig och ser lite sur ut.
Men sen fick kanske polisen något vettigare att göra?



dramatiskt kan de bli.



Totte fyllde år här om veckan
så av mig fick han denna smittade dild... jag
mena godiskaktus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0