19 dec. - StarLet XL

Snart jul.
Inge stämmning alls, eller jo, de har ju kommit lite snö!
Julgranen står utanför och barrar. Julpyntet ligger i lådan.
Glöggen i kylen. Hmm...

Är så gott som klar med julklapparna iaf.
I helgen smäller de. Julafton.

________________________________________________________

bilfronten har de hänt lite yttligare.
I fredags drog jag och Johanna upp med min Bmw till
Sandviken för att titta på en Toyota Starlet XL 1987.
Skattad och besiktad. Sommar och vinterdäck.
Kamrem bytt och service. Allt funkar!
Enkelt.

3500:- var de ju som hittat.
Kostar inga större summor att tanka, skatta försäkra osv.

Ska bara ha den att åka i. Som kompliment mot cadillacen.




Härligt röd.
Ska som sagt inte lägga ner nå pengar på bilen.
Kanske cd stereo... och tona rutorna... och xenonkonvertera...och... nej nu får jag sluta ;-)

_______________________________________________________

Bmw'n då?
Ja den sålde jag i går söndags.
Fick de jag ville.
Med facit i hand, kändes inte den bmw som den var en bmw i min stil.
Men de blir garanterat fler bmw's. Nu uppe i 14 "förbrukade" hehe.








__________________________________________________________________

Ptja... Snart är de nytt år också.
Får se till och göra nått skoj åt de.

Nästa inlägg ska jag försöka lägga upp på nya lyan.
Kommer med största sannorlikheten vara julpyntad då :-)

MORS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0