26 jul. - Brakedown-war

Ja. tuffa tider löser alla strider.
Vått som torrt.
 Hänt en del på sistone. vet inte vart jag ska börja?!

Hotrod reunion 2008
Var i strängnäs. Åkte ner med Jonne och Tony.
Mkt roliga bilar på malmby flygfällt. Skoj Skoj.
Tog skåpet hem på natten då de va kryssning dagen efter.
Mkt roddar. Såg min skönhet...mattsvart charger R/T mums

Micro Kryssning Cinderella 2008
Ett glatt gäng bestående utav
Jag + Mille + Adde + Dino + Lelle + Danne + Jonne
drog ut för att göra Östersjön ostäkert.
Det gjorde vi med råge. Vilket party gäng.
Bortsätt från jonne som sov 16 timmar. haha. stackarn.
Summer of 69. Fishermans friend. Drag.
Samboca + tabaco. Lelle bjöd danne och mig på 17årig
whiskey. vart fan rörd av de. Sen var de en person som
spydde som en gris. haha.

Onsdags race med Norrort racing.
Jag och  Jocke stängde micro så vi åkte till brostugan
Där va de mkt bilar. Toppen väder. Mkt snutar bidrog de till med.
Men de vart några repor på vägen mot arlanda. En opel kadett från ålan
lät väldigt gött men tjuvstart. Vart mest imponerad av Jeep str-8.


Övningskördning MC
I förrgår var de lika bra väder som idag. kalas med andra ord.
Så jag och mille bestämde oss för att åka ut och "övningsköra" lite hoj
Jag på min kawa ninja 600 och mille på en lånad honda cbr 900.
Hans toppa ca 15 km/h snabbare än min. Körde gamla södertäljevägen bort.
Motorvägen till strängnäs. Mkt snutar ute men de berörde inte oss.
Fick soppa torsk på motorvägen men hade ju reserv som tur va. hehe.
Va bara några meter från att smälla med några älgar i 180 blås.
Men tur ska man väll också ha. eller?

Fredagsbus med Insane Racing
Igår va de bus med grabbarna i Insane.
Fick låna min låssas farsas trans am. Skojigt va de.

Övrigt då så har jag jobbat en del.
Ställt upp en del, ibland sämre. Men är ju mäsklig. hehe
Imorgon sticker Johanna till Gotland i 2 veckor. 
Dagensfrågetecken: Ska jag åka 30 mil till Dalarna?
Svaret återstår att se....

Avslutar med lite bilder från ja:


Raolis caddlica i norrtälje 2008


Mums, vill ha!


Jonnes röv, dock med ett C som står för Censur


Adde på lyset, hyffast nykter ändå


Jonne innan han somna. :-)


Samboca med tabasco - brännde fint!


Efter shoten. hahahahaha

´
Dancefloor HOT


Lennart me spunkvattnet hehe


Danne halv sex på morgonen -party party


Hehe.....på lyset?


Mascara mannen


Inneboende - hämd


Hojarna!

SING IT!

Kommentarer
Postat av: Inneboende

Men du är så dum!

Du är fan jätte fin på alla mina bilder!

Och du såg ju fan inte resten av bilderna.

Din hämnd suger.

U make me feel ugly :P



Hoppas vi ses senare annars ses vi om 10dagar..

Hold on, be strong.

2008-07-27 @ 10:20:15
URL: http://ochsen.blogg.se/
Postat av: Idun

Åker du tjejmoppe!!!

Bara 600?

Fan det åker ju jag också snart. det ska minst vara 1100 såklart:p

2008-07-29 @ 14:21:36
URL: http://jennysundelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0